Dostava i reklamacije

 

DOSTAVA ROBE

Dostava paketa vrši se dostavnom službom GLS-om. GLS dostavlja  (paketne) pošiljke u roku od 2 do 3 radna dana od slanja ili ako to nije moguće dostavljamo pošiljku hrvatskom poštom. 

Ukoliko se tražena roba ili dio ne nalaze trenutno  na skladištu, dostava se vrši u roku od 5-7  dana o čemu će kupac biti pravovremeno obaviješten.

 

REKLAMACIJE I POVRAT ROBE

Na svaki kupljeni artikl koji ste kupili u našoj web trgovini, imate pravo na reklamaciju, zamjenu ili na povrat novca (sukladno uvjetima navedenima u ovom pravilniku).

 

REKLAMACIJE ZA NEKORIŠTENE KUPLJENE ARTIKLE.

Zamjenu robe vršimo u roku 14 dana od dana kada je roba kupljena. Nakon toga nećemo biti u mogućnosti izvršiti zamjenu. Kupac je dužan osigurati dostavu robe na adresu s koje je dobio paket. Uz paket je dužan pismeno napisati objašnjenje što točno želi u zamjenu uz pripadajuće detalje. Zamjenu rješavamo u roku od 14 dana od dana primitka paketa. Kupac obavezno mora priložiti račun uz zahtjev za povrat novca. Ne vraćamo plaćene troškove poštarine ili pakiranja paketa prilikom zamjene niti troškove nastale od strane dostavnih službi već isključivo vrijednost robe (kupljenih artikala).

Povrat novca vršimo u roku 14 dana od dana kupljene robe. Kupac je dužan pismeno zatražiti povrat te navesti broj tekućeg računa na koji da mu vratimo novac.  Kupac obavezno mora priložiti račun uz zahtjev za povrat novca. Ne vraćamo plaćene troškove poštarine ili pakiranja paketa prilikom povrata novca niti troškove nastale od strane dostavnih službi već isključivo vrijednost robe.

Kupac je dužan fizički pregledati proizvod prilikom primitka a ne duže od 14 dana te prijaviti vidljive nedostatke. Naknadne reklamacije na izgled proizvoda ne uvažavamo.

 

ZAMJENU I POVRAT NOVCA NE VRŠIMO U SLIJEDEĆIM SLUČAJEVIMA

  • Za proizvode koji su rabljeni a još uvijek funkcionalni.
  • Za proizvode kupljene s greškom (ako je greška uredno navedena prilikom prodaje) ili u rasprodaji.
  • Za gratis odnosno besplatno dobivene artikle ili artikle koji još uvijek nisu plaćeni

 

Roba koja se vraća mora biti uredno zapakirana u originalnu ambalažu s priloženim računom.

U situacijama gdje sumnjamo u mogućnost zlouporabe ovih pogodnosti zadržavamo istražiti predmet i pismeno odgovoriti na zahtjev unutar 14 dana od zaprimanja zahtjeva.

Stoga molimo kupce za razumijevanje prilikom kontaktiranja i predavanja zahtjeva kod naših djelatnika. Svaki Vaš zahtjev ćemo riješiti sigurno i u najkraćem mogućem roku. Da bismo ga riješili brzo i uspješno kao i na Vaše zadovoljstvo, molimo Vas za razumijevanje.

Proizvodi prilikom povrata ili zamjene moraju biti u originalnoj ambalaži u kakvoj su kupci dobili robu  prilikom kupnje, uredno zapakirani.  

U slučaju da je proizvod neuredan, prljav, preuređivan, mijenjan, skraćivan, produžavan ili slično, odnosno ako se razlikuje od stanja u kojem je kupljen, ne odobravamo zamjenu niti povrat novca.

 

REKLAMACIJE ZA KORIŠTENE KUPLJENE ARTIKLE.

Nije moguće dobiti povrat novca za korištene kupljene artikle.

Ne primamo reklamacije za proizvode koji su rabljeni a još uvijek funkcionalni.

Za proizvode kupljene prije više od 30 kalendarskih dana (izuzev proizvoda kod kojih je takva vrsta jamstva posebno navedena i ovjerena) ne primamo nikakvu vrstu reklamacije ili zahtjeva.

Napomena:

Da ponovimo, na svaki kupljeni artikl koji ste kupili u našem web shopu, imate pravo na reklamaciju i na povrat novca ali pod uvjetima određenim našim pravilnikom. Molimo cijenjene kupce da se pridržavaju pravilnika te da shvate da smo pravilnik izradili upravo radi njih, da bi u potpunosti mogli uživati u proizvodima koje su kupili kod nas.

 

PRAVO NA PRIGOVOR

Ako kojim slučajem niste zadovoljni radom odjela za kupce unutar tvrtke, molimo Vas da nas izvijestite o predmetu na puce@si.t-com.hr

Prema zakonu o zaštiti potrošača obavještavamo kupce da imaju pravo na prigovor u pisanom obliku na adresu Puce d.o.o. Obala Španje Roka 28, 22010 BRODARICA . Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

 

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

 

  1. Povrat uplaćenog iznosa
    Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

  2. Povrat robe
    Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.

  3. Troškovi povrata robe
    Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

  4. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
    Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

 

PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU

  1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
  2. Prima: Puce d.o.o. Obala Španje Roka 28, 22010 BRODARICA, tel.022/350-012, fax.022-351/823, mail: puce@si.t-com.hr
  3. Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe/za pružanje sljedeće usluge (odabrati)_________________, naručene/primljene dana ______________________
  • potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru),
  • datum.

 

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete poslati elektroničkom poštom na puce@si.t-com.hr

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Odgovornost za materijalne nedostatke će se rješavati sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

;